AJ!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaj! DET GJORDE SÅ JÄVLA ONT! Jag skulle vispa vispgrädde ( till varm oboy ) och då så skulle jag ta upp en sån där vispgrej ur lådan och skär mig på en kniv! det började blöda och jag skrek.Som sagt jag tål inte att se blod så jag blev helt yr , så det var inte så jätte kul.

Har precis kollat klart på idol och jag tyckte det var ganska kul som vanligt:) Det blev inte så jätte mycket plugg för mig och mamma senare ikväll lärde mig bara lite saker. Som sagt , julia är barnvakt idag till nån av hennes släktingar så därför kan hon inte skriva idag:( men nu ska jag sova tror jag. är helt utmattad! / Ronya


Det ser helt sjukt ut men det började blöda ännu mer när jag satte på plåster!

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0