09/09-09

yesyes, det är 9 september 2009 idag ;) såklart så vaknade jag i natt av att jag hade jätte ont i halsen , kunde knappt andas! det var hemskt, och hela näsan var täppt så det gjorde det hela svårare. Men nu är jag hemma och jag har fått sovit ut, skönt! inte gjort det på åratal känns det som. Mamma och jag ska plugga typ om en halvtimma så jag missar inte direkt skolan. Ska lyssna på lite härliga låtar nu och sen bär det av till " skolan at home " / Ronya

Soulja boy ft. Sammie - Kiss me thru the phone
.

 

Day n' Night - Kid Cudi

 

Phantom Planet - California (O.C)

 


Kommentarer
Postat av: gummo

awww....hope you are feeling better Ronya.

2009-09-10 @ 01:31:42

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0