uttråkad

Jag är såå uttråkad, jag har inget att göra pga att en kusin till mej tydligen inte skulle hit. Och då skulle jag kunnat vara med ellen!? fuck vad jag irriterad... Har iaf ringt Ronya nyligen och frågat om jag kunde sova där, hellre det än att ägna min söndag åt ingenting. 

Fast jag har gjort ganska mycket endå. Jag vaknade kl. 9 av en mardröm samt att jag var kissnödig. FAN! kunde legat kvar i sängen om jag inte visste att jag hade satt klockan på ringning vid 10. Så jag gick upp och började strecha. Jag hade ju drömt att jag typ var tjock för att jag hade ätit mycket godis, fast jag såg inte så tjock ut i drömmen!? Därför började jag dagen med att strecha och dansa:) Och en timme senare (typ) så åt jag frukost, knäckebröd med ost(inget smör) och tog Rågfras med hallonyogurt. Jag tog verkligen åt mej av drömmen och började, som ni kanske märker äta nyttigare och träna. Sen duschade jag, klädde på mej och gick ut på en promenad. Det var inte en särklit lång, men jag gick ett tag tills jag bestämde mej för att gå hemåt. Och sen har min söndag gått åt för att vänta... 

puss / Julia

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0