Ullriksdal

Heeej, äntligen hemma från ulriksdal. Det var riktigt mysigt där, bara att jag frös som fan! Men lite måste man tåla ju?:) Molly Sanden och Andreas Johnson var också där och båda sjöng. Sen frågade jag Molly Sanden om jag kunde få en autograf(haha kände mej som när jag var liten och frågade, alltid lika nervös) tog också en autograf till mammsen och då från Andreas Johnson. Hon älskar typ honom, så jag hoppas att hon blir glad. 

puss / Julia


Autograf från Molly Sanden:)

Pappa var bara tvungen att ta en bild när hon skrev den, jag ser hemsk ut:P

Jag ser heeeeeemsk ut:D

Här skriver Andreas Johnson en autograf:P

Här är jag och Andreas Johnson(:

Autograf:D

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

~ gillar du musik and lite different style?

kom in till min blogg och fatta grejen!

2009-06-07 @ 15:56:27
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0