träningsschema

inte så jätte jobbigt förutom det där med springningen dårå :O

Plankan i 1 min
minst 30 rygglyft
minst 25 situps
minst 25 armhävningar
Springa 9km/vecka

ja det var de de. Har kollat på O.C idag och laddar ner andra säsongen nu, spännande! har alltid älskat serien:) Har nu börjat kolla på lite av säsong 1 av one tree hill, sjukt bra serie det också! Julia börjar gilla O.C efter idag tror jag och ska få henne att älska programmet, som med jonas brothers och HM ( hm vem kan det vara ? guess who ..)  Idag har vi också ätit på DRAGON HOUSE, grymt god mat säger jag bara och vi träffade Nikie där och hans kompis, nikie som alltid jävlas med julia:D. Men nu har min lillasyster gjort i ordning med varm choklad och grädde mums, TACK! Nu ska vi sätta oss ner och fortsätta kolla på one tree hill. kram kram Ronya ;)

Love it

Kommentarer
Postat av: agnees

hej, varför svarar du aldrig på mina mess? är du sur.. :(

vi ska väll köpa jb tsm? :)

älskar dej

2009-06-12 @ 23:27:30
Postat av: maj

Haha ronya ! din lilla härmapa ;) <3

2009-06-13 @ 09:32:19
Postat av: Ronya

neeej agnes , jag är inte sur :O

jag har inga pengar och mitt comviq är slut, har läst runt 40 sidor bara i twilight .. :p

puss, och jaaa såklart vi ska köpa jb tsm! <3





Hihihi , jag är ingen apa ju maaaaaji!



2009-06-13 @ 16:34:54
Postat av: Sarao

one tree hill är så braaa !

har alla säsonger, förutom sexan för den har inte kommit ut ännu :P

2009-06-14 @ 17:58:18
URL: http://saraos.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0