Monopol

Heeej, vi kom på att vi kunde spela monopol. Jag, ronya och hennes syrra. Och jag är ju som vanligt den som förlorar, så det var ju ingen chans att ens köra. ronya och hennes syrra hade över 100 000 kr, medans jag satt med mina 15 000 kr. Men ronya hon har ju som sagt aldrig förlorat på det, iaf inte när vi har kört det.

Jag och paulina spelade ju en gång och det slutade med att paulina var skyldig henne 90 000 kr och jag 70 000 kr, men den som får otur i spel har ju tur i kärlek. Så jag bryr mej inte särkilt mycket eftersom jag oftast förlorar på monopol. Nu sitter iaf ronya och hennes syrra och spelar när jag redan för länge sen förlora. Tog lite ego bilder nyligen som jag kommer att lägga in.

puss / Julia


Här är då monopol:)


Mitt öga:)
(dem andra bilderna blev jätte dåliga)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Monopol är juh jätte kul :P

Kram<333

2009-06-14 @ 22:24:00
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0