Måndag-Tisdag

Heej, jag tänkte snabbt berätta om måndagen och tisdagen då vi hade skolavslutning. På måndagen följde jag med ellen hem till henne tillsmammans med Laura, vi plattade ellens hår och sen drog vi vidare och lämnade pussel. Pussel är en hund som Ellens mamma är dagmatte för. Sååå söööt:) Efter det gick vi till Miriam och Norea. Och där var Clara och Nicole. Miriam, Norea, Ellen och Clara tänkte waxa sig till skolavslutningen, så jag hjälpte dem. 

Och på tisdagen hade vi skolavslutning, och då kom min brorsa samt mamma. Efter det gick jag hem till mamma tillsammans med mamma och min brorsa. Lite senare ringde jag Ronya som hade varit på buffee med hennes syrra. Dem hade fått det av sin mamma som en sorts present för att fira skolavslutningen. Så jag gick hem till Ronya när hon var klar, och vi åkte sen vidare hem till min pappa. Vi åt pizza, godis, såg på film och åt jordgubbar med glass. Men sen gick vi och la oss efter att ha spelat kort ett tag. 

Puss / Julia


Här waxar Clara Ellens ben:) 


Nicole waxar Nores ben:D


Haha finns det en roligare bild?Brorsan på skolavslutningen:P


Victoria på skolavslutningen(:


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaha!!

Vad ska ni göra i helgen då?

Kolla gärna in min blogg har frågestund:P

Kram <333

2009-06-11 @ 19:26:08
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0