Hemma hos mammsen

Heeejj, nu sitter jag hemma hos mamma och tar det bara lugnt. Kom hem från landet idag ju, och ska vidare imorgon till Gotland.. FAN VAD KUL!:) I looove Gotland, tänkte bara berätta att jag inte kommer kúnna blogga då för jag har inte tillgång att ta med en data. men jag får säkert låna någon på kanske något internet ställe. Jag har iaf packat klart allt förutom det som tvättades och inte hann torka, så pappa kommer därför lämna det kl. 08.00. Har någon av er varit på Gotland, och isf vart? Jag hoppas iaf att det här året blir ännu roligare, men man vet aldrig. Jag ska gå ut på balkongen nu och sola ett  tag, så ni får ha det så bra.

puss / Julia


Här är vi på Gotland jag och min brorsa:) när vi var mindre..

Här är jag och min mamma när jag var liten, vi är vid raukarna på fårö:D

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0