Dålig uppdatering

heej, jo jag har inte kunnat uppdaterat pga att öveföringssladden är hos pappa. Och jag orkar inte åka dit, efttersom han bor i bergshamra. Så ni får verkligen ursäkta!
Men jag har ju som sagt badat i helgen, så ni ska få se lite bilder:)



upp med tummen:)

Jag och jaqie fusksolade innan, för att brännan skulle fastna bättre:)


Som ni ser, åt vi på donken:)

Mitt ben, norea försökte göra så att det blev ett handavtryck och lyckades ganska bra man såg iaf några fingeravtryck:)


Jag tycker noreas skor är skit snygga:) avis ..

Puss / Julia

Kommentarer
Postat av: emilia widerström

bra blogg=)!

2009-06-02 @ 18:13:50
URL: http://emiliawiderstrom.blogg.se/
Postat av: Olivia

Aa hennes skor är jätte snygga , jag funderade på att köpa sånna men jag har köpt ett par andra :D

Hoppas att ni får ett trevligt somamrlov puss<333

2009-06-10 @ 13:12:54
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0