Trött efter andra dagen i skolan, hur ska detta sluta?

Ja som ni ser rubriken, hur kommer jag orka med skolan? om jag redan är helt slut?.. det är de frågorna jag ställer mej just nu.
 
Heeej föresten, men istälelt för att snacka om helvetet kan vi väl ta något väl passande ämne som vad som händer today.. Om jag ska vara ärlig vet jag inte, kanske dra utr med Jaqueline om hon kan. Eller så får jag hänga med sjuuuka Paulina, no i don´t think so.. Sry Pau men jag vill verkligen inte bli smittad av dej:( menmen, som sagt åter till ämnet.. Jag kanske ska spendera fredagskvällen med mamma? och bara slappa framför tvn..? 

Som sagt, mycket frågor på en och samma gång. men jag ska nog kolla runt lite med kontakter, för det finns ju fler är Pau och jaqueline. Det är bara det att de är bland de närmsta och att jag är mest med de. Man kan kalla det bästa vänner:) men loggar in på facebook nu och kollar vilka som kan. byebye. love Julia 



Outfit:)

Blommig halsduk från indiska (pris?)
vit kofta från hm (pris?)
vitt linne från gekås 39kr
Jeans från bikbok 250kr
Converse (pris?)

Facelook(ser lite scary ut)



Kommentarer
Postat av: O L I V I A

Fin outfit Ronya:)<3

2009-08-21 @ 19:23:29
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

Fin outfit Julia:)<3

2009-08-21 @ 19:24:06
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0