Tanto Norra 90 år

Ja, alla som har kolonilotter där var inbjudna till en liten fest ich jag var där och det var helt okej, men kallt. lägger upp lite bilder nu. Vad jag gjort mer idag är att jag har varit på reimersdagen och det var kul. Agnes jag och maj sålde toast och dem fick in typ 1000 spänn. Elin och Emelie sålde sylt och fick 1000 kr var. Och jag gjorde världens bästa " fynd " säger jag bara! JAG KÖPTE O.C SÄSONG 2 FÖR 20 KRONOR!?!?!? seriöst .. lite väl billigt.

Efter det åkte jag till farmor och farfar, alltid lika kul att träffa dem och vi fick THE SIMS 3 som jag längtat efter och lite godis. slumrade såklart till i deras sköna soffa och blev smygfottad av lilla syster -.- men nu ska jag spela lite sims och sen sätter jag nog på en bra film :) puss Ronya


Under lilla tipsrundan så fick man äta och dricka något :)

SWEDEN.


Norra Tanto 90 År


haha ser lite kul ut men några ryska tjejer sjöng typ ryska folksånger (?)


Green :)

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0