sleepover

godmorgon:) vaknade av att dem sprängde här utanför i morse i ett jävla berg! hela huset skakar fan och varningssignalerna ekar fortfarande i öronen -.- aja. Idag ska jag sova hos jaqie ( JIPPIE :D ) vi ska hitta på något kul får jag hoppas. Juste, miley cyrus konto är spärrat på youtube ? helt sjukt .. :o Igår kväll kollade jag på typ en hel disk med O.C ( säsong 3 ) har sett serierna innan också BEROENDE!

försökte också att installera sims men nehej, det går ju såklart inte på min skit cp data windows vista bajs! ska nog äta någonting snart, magen kurrade till och med igår vid fyra tiden och nu suktas den efter mat. Men jag skriver väl senare när jag vet hur dagen är och så. Puss / Ronya ( Julia kommer typ hem 10:de augusti )

Wake up America - Miley Cyrus



Miss u Julia!

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0