Sent inlägg

.. som ni kanske fattar har jag haft fullt upp, slutade liksom halv fem. så jag har gjort en massa annat. Och nu är jag helt slut, tog Oboy bara för att piggna till lite, eller rättare sagt få en sockerchock. Same shit? Aja imorgon fick vi iaf sovmorgon till kvart i tio, JIPPIE! så jag tar det nog lugnt på morgonen imorgon och gör allt i lugn och ro. Sen efter skolan ska jag träffa ronya:) men ska dra nu, även fast jag har sovmorgon så vill man ju inte gå och lägga sig allt för sent. Puss / Julia



Man ser inte mycket alls, men det funkar:)
Halsduk från hm 129kr
Jeansleggings från hm 199kr
linne från gekås 39kr
gladiatorskor från belleshoes 199kr

Här är jag då, kanske inte så bra bild menmen:)


Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0