Riktigt läskigt!

im back.. hehe, jag stack ner till långholmen med Jaqueline. trevligt värre! menmen iaf, jag tog mitt andra dopp i stockholm och känner mej ganska nöjd med det. Efter som (enligt Jaqueline) skulle det bli höst redan nästa vecka, NEEEJ:( usch är det något jag hatar är det när sommaren är slut. Då önskar man bara sig en till sommar:) en ny och ännu bättre, hahah!


Annars en läskig sak. Kolla på ronyas senaste inlägg & titta på en av bilderna. där står det "me love mariekex". Och
sen kollar du på mitt senaste inlägg(inte det hära utan det innan). Där är det en bild på mej med mariekex. Och där stod det "me love". Fattar ni? För jag läste inte ronyas inlägg idag förns nu då..för när jag skrev mitt inlägg orkade jag inte söka på våran blogg och kolla det, eftersom jag redan var försenad för att möta Jaqueline. Men gud vad sjukt!
aja, ska fixa mej nu.. love, Julia


Köpte godis påväg hem.. folk måste trott jag varit galen, så som jag såg ut:)


Man ser inte så mycket där.. men hemskt var det!


Kommentarer
Postat av: Daniella

älskar mobilen! sån har jag med en precis likadan rosa :)

2009-08-24 @ 15:52:34
URL: http://hollywoodangels.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0