JAG ÄR TILLBAKA FRÅN GOTLAND!

heeej, båten kom till nynäshamn strax innan kl åtta. Jag har mycket att berätta och en av grejerna var att när jag var på resan in södra sverige.. råkade min pappa(av misstag) köra på laptopen med bilen.. skärmen är helt sönder men hårdisken klarade sig, TUR!:) 

Men som sagt jag har inte heller några bilder som är särkilt intressanta.. träffade iaf ronya någon timme efter jag kom till gotland, det var trevligt, förutom att hon skulle dra samma dag till sthlm igen:( Så vi hann ses i någon halv timme.

Men jag ska gå och lägga mej nu, för jag lovade pau att hjälpa henne med hennes hund, och jag måste hämta den innan jag ska träffa ronya. Sen blir jag en hundvaktare i några timmar:) Visste ni föresten att pau ska uppträda på ung08 med sin dansgrupp? Det är iaf därför hon repar, och därför jag tar hand om hennes hund. Hon uppträder med gruppen ultimate kl 17:00 på fredag,(imorgon) 

Puss / Julia 

Kommentarer
Postat av: A N N A

fin blogg^^

2009-08-13 @ 13:31:29
URL: http://miljak.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0