FY FAN!?

helvete! jag hatar jävla fucking team jonas och jonasbrothers.com!!!!! dem kan inte bara ta bort SVERIGE från turné listan, dem har tagit bort hela jävla oktober och september:( jag som sett fram emot det här hela jävla året! Inget JB den 30 isf men hoppas i december och ifall inte så kommer jag fan dö, på riktigt! DÖ! hade verkligen sett fram emot att få se dem på riktigt, höra deras låtar som är kända över hela världen! helvetets jävla skit. förlåt att jag uttrycker mig såhär men jag har EN JÄVLA ANLEDNING!?!??!?!


JB LIVE .... :'(

Joe Jonas - Tell me why

Kommentarer
Postat av: Jaqueline

Shit.. fan va tråkigt gumman :/ <3

2009-08-19 @ 08:17:24
URL: http://jaquelinerydahl.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0