Frågestund SVAR!



vilka bloggar läser ni? :P
Svar: Vi läser Desirées Paows Kenzas Kissies!

har du ett djur i såna fall vad för något ?;d
Svar Ronya: Nej =)
Svar Julia: Ja, en katt och en hamster.

hur gamla e ni då?
Svar: Vi är 14 ;)

när börjar ni skolan?
Svar: Imorgon ( onsdag )

Hur länge har ni varit JB fans? ( jonas brothers )
Svar Ronya: Sen September 08 fast det har gått lite fram och tillbaka ..
Svar Julia: Sen i våras när Ronya drogade deras låtar.

Någon favorit av killarna? ( JB )
Svar Ronya: Joe Jonas <3
Svar Julia: Jag favoriserar inte någon för att alla har olika bra personligheter :)

Favorit låt/ar? JB
Svar Ronya: Can't Have you, Send it on, When you look me in the eyes och BB good.
Svar Julia: Send it on, Much better, Hello beautiful & Turn Right

Vad gör ni på fritiden, förrutom att blogga?
Svar Ronya: Jag spelar innebandy och umgås med kompisar.
Svar Julia: Jag dansar och umgås med kompisar.

Hur länge har ni varit vänner?
Svar: Vi har varit vänner sen början av fyran fast det gick lite fram och tillbaka senare men nu är vi bästavänner igen :) <3

Vad hände mellan dig och Joakim Sundberg?
Svar Ronya: Han lämnade mig bakom ryggen, thats it!

Vilka sporter?
Svar Ronya: I <3 Innebandy
Svar Julia: ME <3 Balett och Modern dans

(Ronya) Laddar du mycket inför JB konserten nudå?.
Svar Ronya: Förstår inte direkt vad du menar med laddar men jag är väldigt nervös för det är första gången jag kommer se dem att spela trots allt =)

Har någon av er haft en riktigt stor idol när ni var små, vem & vad hade ni gjort för att träffa den personen/bandet?!
Svar Ronya: När jag var yngre vid 11 gillade jag Daniel Powter och var helt besatt av honom och om jag skulle träffat honom då så vet jag faktiskt inte vad jag skulle gjort.
Svar Julia: Jag har aldrig haft någon idol som jag sett upp till så mycket, så jag kan därför inte säga vad jag skulle gjort =)

Anser ni att ni är lika på sättet/personlighet? :)
Svar: Vi tycker om att göra samma saker och vi har båda dålig humor som jaqueline kanske vet ( hon som ställde frågan :D ) nja , ja vi tycker att vi är ganska lika på båda sakerna.

favorit plagg?
Svar Ronya: Jeansleggings just nu :P
Svar Julia: Just nu är jag helt besatt av jeansleggings, men det går lite fram och tillbaka:)

godis eller glass?
Svar: Båda föredrar självklart candy :)

fanta eller cola?
Svar: Cola för båda!

varför bloggar ni?
Svar: Vi tycker helt enkelt att det är kul och vi ser det som en hobby =)

när började ni?
Svar: Vi började Maj 2009.

hur många läsare har ni?
Svar: Secret shh:)

hur ändra ni bakgrund?
Svar: Enkelt, men vi orkar inte förklara just nu :P

byebye, tack för alla frågor!

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0