Första skoldagen..

Jaa, som ni kanske fattar så började min och ronyas skola idag.. Men det var inte så farligt, för man gjorde inte mer än att gå dit, bli uppropad, få schema, gå.Och ronya väntade utanför på mej (eftersom hon slutade tidigare), och då drog vi ju såklart till kiosken och köpte oss lite candy! men som sagt, igår köpte bl a jag och ronya lite stuffs, som jag gärna visar för er(hann inte igår). Men nu ska vi se på film så vi ses ! , Julia


ronya köpte en t-shirt från Gina Tricot:)

Det här köpte både jag och Ronya, men det är onödigt att ta två foton på samma sak:)
trepack i hotpants från HM.

Ja när det ändå var rea så tänkte jag - varför inte..?

och ett par till..

dem ser beiga ut, men jag svär dem är vita!:)


här får ni också en bild på mej:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-08-20 @ 09:18:55
Postat av: Unknown

Wish I could buy a worn pair of those from you. They must smell so good...

2009-08-26 @ 15:06:24

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0