Dålig uppdatering

Sry men jag har inte hunnit att gå in på datan och blogga. Men nu är jag här igen med fullt av bilder. Vart ska jag börja? Jo jag åkte in till stan med jaqueline. Och eftersom jag inte hade pengar med (och hittade skit snygga jeans på gina tricot)så ska jag åka dit imorgon och köpa de. Men iaf, vi var där en stund sen skulle jag hem och äta. Och sen träffade vi Robin och Sasha idag igen. och vad gjorde vi? Jo ganska mycket, eller vi pratade ganska mycket. Sjukt kul iaf, men sen drog jag och jaqueline hem igen runt halv tolv.

Hahah, jag snackade med Jaquelines killes kompis så jävla kul.

Jag: "hej, är det okej att jag kallar dej för bengt?"

han jag snackade med: "ehhm?"

Jag: "för att du heter ju benks på playahead, och benke blir ditt smeknamn, men du måste ju
ha ett riktigt namn, right? så då blir det bengt"

han jag snackade med: "men jag heter inte bengt"

Jag: "jo du heter bengt"

och sen fortsatte det med att han sa nej och jag jo tills..

Jag: "vänta är inte det du som är Jaquelines kille henric? benks på playahead?"

han som jag snackade med: "nej, jag heter jesper"


hahha, och jag som trodde det var Jaquelines kille all the time!

kissies, Julia


jag och Jaqueline

där är jag då.

jag igen, man ser inte mycket alls:)

och ännu en på mej;)

Jaqueline bvän!

sascha blyg?

Jaqueline och jag gömmer vårt face!

haha

Jaqueline och hennes coola jeans

Ja vad ska man säga?

Tagen av Robin

Robin, trött efter att ha ätit en cheese burger och en glass?

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson | Fanblogg

Ha en bra dag!

2009-08-23 @ 11:46:13
URL: http://mjackson.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0