dålig uppdatering

Förlåt att jag inte skrev så mycket igår , skrev som sagt bara ett blogg inlägg! skärp dig ronya .. Igår efter skolan så gick jag och agnes hem till mig och var lite livechat på justin.tv och nu har vi fick över 10.000 besökare igår så nu ligger jag och julia på 45.000 besökare ( inte på bloggen dårå ) Ni undrar säkert varför jag är upp så tidigt men det är de att Agnes och Maj ska sälja toast idag på REIMERSDAGEN, det är en grej här på reimers och man säljer typ saker så dem blev tvugna att gå upp tidigt för att paxa bord. Idag ska jag åka till min farmor och farfar, och vi ska typ fira mig och renee för dem kunde inte komma när vi hade " släkt träff" så det ska bli kul:) men nu måste jag göra mig i ordning kram Ronya



finns det något sötare ? :') älskar dig Agnes!

Kommentarer
Postat av: agnes

skitunge!!!

du kan ju inte lägga upp den bilden pucko!! :O

men jag älskar dej ändå.. hihi

2009-08-23 @ 18:05:44

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0