Är hos ronya nu:)

Nu är jag iaf hos ronya, och vi väntar på att filmerna ska laddas ned. Så under tiden spelar ronya the sims och jag är inne på andra datan i köket:P Hörde ni föresten vad som hände igår? På the voice, det var någon/några som hade lagt en tårgasbomb i mitten av folkmassan(publiken alltså). Och 4 pers hade akut åkt till sjukhus med ambulans. De andra skadade var runt 25 pers. Jag fattar inte hur folk kan var så jävla dumma? tur nog hade jag och jaqueline dragit till tbanan för att träffa en kompis till jaqueline. men ronya blev bla drabbad, eller hon såg ju att folk sprang som galningar och skrek, och sen kände hon själva tårgasbomben. menmen, mamma ringde iaf och var skit orolig. Men det förstår man ju!


mixrad bild.

me again!:) (tagna igår när jag kom hem, men det gick typ inte att ladda över de)

see ya!

Puss / Julia

ps. Pau du ägde scenen, love u <3 :)


Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0