00:35

Äntligen hemma från en trevlig kväll. Saknat mej? Ja det hoppas jag:) Menmen, som sagt Jaqueline och jag skulle som sagt ut. Och som vi sa innan vi stack ut, så visste vi inte vad eller vart vi skulle.. Men det löser sig ju alltid, right? Vi mötte iaf på Sasha och Robin vid zinkens ip. Fan ! Robin är mycket brunare än mej:( aja, jag har iaf(till skillnad från honom) inte varit utomlands i sommar, så då kan man inte direkt jämföra..:)

menmen, back to the blogg:) Vi mötte lite senare på Roberto med John(sjukt skön snubbe). Och vi chillade vid zinkens ip tills ett par grabbar som är de förra niorna i jaquelines skola börjar flirta med mej(Jaqueline var så avtändande pga att hon faktist har en pojkvän). Men de var också sjukt påverkade så jaa.. Nyfikna? haha i know:) Och efter det drog vi till mcdonalds och då följde de såklart efter oss. Eftersom en tio minuter senare kommer de in på samma mcdonalds. Whatever! vi hängde sen vid zinkens ip och det roligaste jag någonsin har hört var när roberto hittade en flaska:

Robin: "tänk om det är fågelinfluensan på flaskan..?"(han menade ju förstås svininfluensan)

Roberto: "tror du att fåglarna har druckit ur den här flaska eller?"

hahha, så jävla kul!:) ingen fattar förutom jag och Jaqie:)

byebye, Julia


Jaqueline<3Julia

cooling där..:)

Robin & Sasha

Ja såhär såg man ut då:D

me & my best friend

suddig bild tagen av Sasha.

ja, kanske inte världens snyggaste bild på mej, men den får duga:)

haha, man ser mest av mina och jaqies ben..


Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0